Δικαίωμα υπαναχώρησης.
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την πώληση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα μεταφορικά έξοδα, τα έξοδα επιστροφής και τυχόν χρεώσεις ή προμήθειες για τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλεγεί (λ.χ. χρέωση της εταιρείας ταχυμεταφοράς για την αντικαταβολή). Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο καταναλωτής έχει υποχρέωση να συμπληρώσει ηλεκτρονικά και να αποστείλει τη φόρμα υπαναχώρησης που βρίσκεται στον διαδικτυακό τόπο του www.irisstraw.gr και να διαθέτει το τιμολόγιο ή την απόδειξη λιανικής πώλησης. (Παρακαλώ συμπληρώστε την φόρμα με θέμα «ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ»).
Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, o καταναλωτής υποχρεούται να αποστείλει άμεσα προς επιστροφή με εταιρεία ταχυμεταφοράς το προϊόν εντός της κλειστής συσκευασίας του και στην κατάσταση που παρελήφθη, στην διεύθυνση της έδρας (ΞΕΝΙΑΔΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ «IRIS STRAW», ΞΕΝΙΑΣ 1, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΤΚ 14452).
Η Επιχείρηση, εφόσον έχουν τηρηθεί όλες οι απαιτούμενες διαδικασίας που περιγράφονται στους Όρους Χρήσης, υποχρεούται να επιστρέψει το ποσό που της κατέβαλε ο καταναλωτής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του αιτήματος υπαναχώρησης.
Η επιστροφή του τιμήματος σε περίπτωση που ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδειχθεί από τον καταναλωτή, ο οποίος οφείλει να ενημερώσει εγγράφως την Επιχείρηση, παρέχοντας πληροφορίες για τον αριθμό και λοιπά στοιχεία του λογαριασμού, καθώς και το τραπεζικό ίδρυμα στο οποίο τηρείται.
Σε αυτή την περίπτωση ο καταναλωτής αναλαμβάνει αποκλειστικά την ευθύνη για την ορθότητα και εγκυρότητα των χορηγούμενων στοιχείων.
Δικαίωμα αντικατάστασης.
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την αντικατάσταση προϊόντος, εφόσον αυτό που του παραδόθηκε ήταν ελαττωματικό, κατεστραμμένο, αλλοιωμένο ή δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παρήγγειλε. Σε αυτή την περίπτωση είναι απαραίτητη η άμεση επικοινωνία με την Επιχείρηση στο τηλέφωνο 210 2829317 ή στο e-mail info@irisstraw.gr, ώστε να ακολουθήσει η αντικατάσταση ή η επιστροφή χρημάτων. Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής είναι απαραίτητο να αποστείλει το πακέτο που παρέλαβε στην Επιχείρηση. Απαραίτητη προϋπόθεση επίσης είναι το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθη, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και ο καταναλωτής να διαθέτει το παραστατικό πώλησης. Σε κάθε περίπτωση, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για υποβολή αίτησης αντικατάστασης δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Η αποστολή του νέου προϊόντος θα πραγματοποιηθεί εντός χρονικού διαστήματος ίσου με το χρόνο αποστολής του αρχικού. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων ισχύουν οι κανόνες επιστροφών στην περίπτωση υπαναχώρησης.
Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής ή τιμολόγιο, υλικό marketing ή οποιοδήποτε άλλο υλικό προώθησης κλπ).
Υποβολή παραπόνων
Για κάθε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έμεινε ικανοποιημένος από την εκτέλεση της παραγγελίας ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο που αφορά το ηλεκτρονικό κατάστημα www.irisstraw.gr, έχει το δικαίωμα, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την παρουσίαση του προβλήματος να υποβάλλει παράπονο στην Επιχείρηση, αποστέλλοντας e-mail στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@irisstraw.gr γράφοντας ως θέμα «ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ». To παράπονο του καταναλωτή θα εξεταστεί άμεσα και η απάντηση θα του σταλεί από την Επιχείρηση το αργότερο εντός δέκα (10) ημερών από την παραλαβή του, στην διεύθυνση του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου. Κατά την εξέταση του παραπόνου, η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την διευκρίνιση των περιστάσεων που δημιούργησαν το καταγγελλόμενο πρόβλημα. Σε αυτή την περίπτωση, ο καταναλωτής θα πρέπει να διευκολύνει παρέχοντας τις σχετικές πληροφορίες, για την διευθέτηση του ζητήματος.
Σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 524/2013 για την ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών προβλέπεται η δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – AlternativeDisputeResolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η πλατφόρμα για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) είναι διαθέσιμη στο http://ec.europa.eu/odr.
Επικοινωνία με την irisstraw.gr
Ο επισκέπτης/χρήστης του διαδικτυακού τόπου έχει τη δυνατότητα να απευθύνεται στην Επιχείρηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση info@irisstraw.gr, είτε τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 210 2829317 κατά τις ημέρες Δευτέρα – Παρασκευή 08:30-14:30 (εκτός εορτών και επίσημων αργιών) .